Reklamacje i zwroty

Reklamacje

1. W przypadku niezgodności towaru z umową Klient powinien zgłosić ten fakt telefonicznie lub e-mailem w ciągu 30 dni po dokonaniu zakupu, a następnie odesłać reklamowany towar wraz z opisem niezgodności. W celu odesłania towaru sklep zamówi kuriera na swój koszt i prześle pocztą elektroniczną list przewozowy i potwierdzenie nadania. Klient zobowiązany jest spakować reklamowany towar tak, aby zabezpieczyć go przed uszkodzeniami w czasie transportu.

2. Sklep ustosunkowuje się do reklamacji klienta w terminie 14 dni od momentu otrzymania reklamacji.

3. Gdy realizacja uzasadnionej reklamacji wiąże się z wysłaniem Klientowi nowego towaru bądź usunięcia niezgodności, koszty dostaw ponosi Sklep.

*Sprzedawca zastrzega, że różnice dotyczące zdjęć Towarów, a wynikające z indywidualnych ustawień komputera danego klienta (kolor, proporcje itd.) nie mogą być podstawą do reklamacji towaru.

*Warunkiem przyjęcia zwrotu lub reklamacji jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego jego zakup (paragon/faktura VAT).
*Zwrot produktów wyłącznie do paczkomatu InPost: SIG01A (Szeligowska 8, Szeligi 05-850).

Zwroty

Zgodnie z obowiązującymi regulacjami, w ciągu dwóch tygodni od otrzymania zamówionego towaru, masz prawo zrezygnować z zakupu bez konieczności podawania przyczyny. To odstąpienie od umowy zgodnie z ogólnymi zasadami, które obowiązują w przypadku zakupów online. Należy jednak zaznaczyć, że to prawo przysługuje tylko wtedy, gdy dokonuje zakupu konsument, czyli osoba fizyczna, która kupuje produkt do celów osobistych, a nie związanym z działalnością zawodową lub biznesową.
Produkt, który zamierzasz zwrócić, nie może wykazywać żadnych oznak użytkowania. Wszystkie elementy muszą być kompletnie zwrócone w fabrycznym opakowaniu, a towar musi być w nienaruszonym stanie. W przypadku niespełnienia tych warunków, niemożliwe będzie przyjęcie zwrotu.

Aby dokonać zwrotu produktu, postępuj zgodnie z poniższymi krokami:

1. Prześlij zakupiony produkt w stanie nienaruszonym, w oryginalnym opakowaniu, razem z całą zawartością.
2. Dołącz do przesyłki wypełniony formularz który można pobrać poniżej, w którym wyrazisz swoją wolę zwrotu i podasz numer konta, na które mają zostać zwrócone środki.
3. Po otrzymaniu przesyłki, sprawdzimy stan zwracanego produktu w ciągu trzech dni roboczych, aby upewnić się, że nie ma oznak użytkowania, uszkodzeń lub braku oryginalnego opakowania wraz z zawartością.
4. Jeśli nie ma żadnych problemów, otrzymasz potwierdzenie pozytywnego rozpatrzenia zwrotu na podany adres e-mail. Zwrot pieniędzy zostanie dokonany na podany numer konta w ciągu siedmiu dni.

Jeśli Twój zwrot zostanie odrzucony (ze względu na uszkodzenia lub oznaki użytkowania produktu), otrzymasz wiadomość e-mail informującą o odmowie przyjęcia zwrotu. Produkt zostanie odesłany na wskazany adres zwrotny w ciągu siedmiu dni roboczych, a koszty przesyłki poniesie firma.

*Warunkiem przyjęcia zwrotu lub reklamacji jest załączenie oryginału dokumentu potwierdzającego jego zakup (paragon/faktura VAT).
*Zwrot produktów wyłącznie do paczkomatu InPost: SIG01A (Szeligowska 8, Szeligi 05-850).

TOPIKS Sp. z o.o., Silkplaster Polska
topiksilkplaster@gmail.com

+48 604 133 088.

Klonowa 5
05-850 Szeligi
Ożarów Mazowiecki

Koszyk